2017. március 29., szerda

Andriel pillanatok

Halihó!

Aki kicsit is ismer, az tudja, hogy iiiiiimádok szerepjátékozni. Aki pedig még jobban ismer, az tudja, hogy hol és milyen szereplőkkel is szoktam ezt művelni. Nos, most az egyik karakteremhez, és barátnőm karakteréhez írtam egy ~3700 szavas novellát. Még egyszer átfutom, lebétáztatom, és ennek a gyorsaságától függően pedig hozni is fogom. A hétvégére már szeretném, ha fent lenne, szóval... Pénteken? Talán. Ha más nem, akkor vasárnapra biztosan meg lesz.

Barátnőmnek írtam - bár azt hiszem én jobban szeretem a párost, mint ő - szóval az ő véleménye lesz a legfontosabb. Szóóóóval igen. Meglátjuk mi lesz. Alig várom, hogy olvassa!

Emellett... Ugyanezzel a párossal tervezek még valamit, de ahhoz még semmi vázlatom, meg ilyenek, szóval nem szeretnék semmi konkrétat mondani, főleg hogy az is egyfajta meglepetés lenne barátnőmnek, és mivel a blogon mutatom neki a hétvégi novit, ezt is olvashatja. Jujcsi. Biztos ezt is olvassa. Ha igen... Szia, Zoi! Mizujs? Kapok cicát/kutyát?

Na, ha olvassa, tudni fogom abból, hogy válaszol. Ördögi terv. Vagy direkt nem válaszol. Kis gané.

Tehát a lényeg:
Új novella. Péntek/vasárnap. Andriel.

Bye,
Sheraphine

2 megjegyzés :

  1. Lusta vagyok úgyhogy névtelenbe tolom... Először is! Mi az hogy én nemb szeretem?? Igenis szeretem ezt a párost, és igaz hogy "jaj félévente egyszer kell felgyere", azt hiszem mostanában ezen a karakterek vagyok a legtöbbet. Hogy miért? Mert imádlak boldoggá tenni, Daniel pedig tökéletes kapocs (többeközt) amivel ezt elérhetetem. Kettő! Nincs semmi kutya se macska se ló semmi.. Minek az neked? �� Kettőt pislogok és állatkertet csinálsz és oda a csodás szőnyeg :De Visszatérve, elolvastam a meglepidet és bátran ki merem állítani,jól hoztad Danielt. Bár én vagyok a legjobb.. hihi. ;)Tökéletes kis szösszenet volt, biztos többször el fogom olvasni. Köszönöm tündérem hogy vagy nekem, és hozhatom neked a te hugrisodat *sárgaszív* /Zoi/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :$$$ Köszönöm :$$$ Mint említettem, igyekeztem hozni Daniel szintjét :D Ééééés az még akkor volt mielőtt túl jó Daniel lettél :D Ha szarul hoztad volna, akkor tényleg elég lett volna, teljes mértékben TE tehetsz róla, hogy imádom Dant, és lehetetlen élni nélküle :$$$
      Egyszer úgy is ráveszlek egy állatra... Csak győzzem kivárni xD De lesz! :D
      Én köszönöm, hogy vagy nekem és hozod a drágámat :3 *zöld szív*
      Mellesleg... Amikor ezt olvastam anya mellettem volt, és megjegyezte, hogy milyen szép vagyok, amikor mosolygok. Teljes mértékben megértem Dant, tényleg zavarba ejtő egy ilyen kijelentés :D

      Törlés