2017. március 21., kedd

II. Potter Kihívás

Sziasztok!

Ahh, végre készen vagyok. El se hiszem, hogy befejeztem. Oké, holnapután még ránézek, hogy átírjam azokat a részeket, amik nem tetszenek, de lényegében már jó vagyok, be lehetne küldeni. bétázás is meg van, csak utána kell majd nézni, ha átírok benne valamit, biztos ami biztos alapon. Szóval jha, most már teljesen szabad vagyok, végre. És még van 6 nap a leadásig, el se hiszem, hogy előbb lettem kész, tuti valami időcsavarba kerültem és már 27.-e van. No mindegy, csak jeleztem, hogy élek, vége a kihívásnak, és hozom az újakat. Be fogom fejezni a Destielt valamikor - nem tudom mikor, lecsengett a Destiel imádat -, és hozok egy új mini novellát. Fejben már meg van, már csak le kell jegyzetelnem, holnap azt hiszem ez fog megtörténni, szóval... nem ígérem, hogy mikor hozom, de majd hozom.

Sheraphine.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése