2016. szeptember 12., hétfő

Hajkiegyenesítő kefe

Sziasztok!


Augusztusban rendeltem egy hajkiegyenesítő kefét, ma érkezett meg, és amint haza értem ki is próbáltam. Az én hajam alapból nagyon göndör, ha nincs kivasalva, így féltem, hogy nem tudja kellő egyenesre varázsolni a hajam, de tévedtem. Szépen kiegyenesíti a hajat, és még nem is volt drága, teljesen megérte az árát. Itthon 25000 forint környékén is mozog egy ilyen, de eBayről sokkal olcsóbban 3800 forintért rendeltem meg. Az árából könnyen következtethetnénk rá, hogy gagyi kínai, de nem! Jól hozza azt, amire teremtették, és hamar kiegyenesíti még az én göndör hajamat is. Arra viszont még megoldást kell találnom, hogy ne göndörödjön vissza fél óra múlva, bár ez hajvasalóval is megtörténik, így nem a szerkezet hibája.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése